General

7 de febrer de 2011

El dia es mostra tèrbol i indecís. Tinc una remoreta en el cervell que em diu que avui el que hauria de ser no serà del tot i que arribarà alguna coseta que desconec i que, tanmateix, ja m’és familiar. Coses que passen, supose, quan tens ganes que res no canvie del tot perquè, en general, TOT funciona com vols. El fred, relatiu per ser febrer, es nota ja en la punta dels dits que teclegen aquestes lletres, però a dins del cos, el cafè ha fet posar en marxa la caldera que m’arrossega a la feina, a la gent, a la meua vida. Au, va, a veure què passa…

Primer dia de notes i sensacions.

Anuncis
Estàndard

7 thoughts on “7 de febrer de 2011

  1. Espere que les teues sensacions siguen tan bones com les meues en assabentar-me que t’has decidit a posar en funcionament un bloc.

    Estaré a l’aguait!!

    Enhorabona!

    • Josep ha dit:

      De fet, el primer bloc “personal”… perquè dels altres, de la feina, ja en tinc uns quants… massa potser… ara que hi pense, caldria fer net una miqueta! Jo estaré per ací, per al que anem dient.

  2. Hola tete!
    Benvingut al món dels blocs personals, que dels altres ja ets tot un expert.
    Jo, si se me permet l’atreviment, t’havera recomanat un bloc anònim. No és que hi haja res que amagar però en aquest món cibernètic mai sabem en què ens podem trobar i un anonimat que altre sempre ve bé. (Ara jo què he de dir? Si el niu de contradiccions que és el meu cap ha fet que reivindique fa poc el meu bloc anònim i personal que tenia).
    Doncs res que segur que serà un plaer llegir, també, el teu bloc personal.

    • Josep ha dit:

      L’anonimat no és una reivindicació meva, mai ho ha estat quan parle jo, és clar… i un bloc com el que vaig fent no és més que això, un espai on abocar reflexions, neures, gojos i els que em passa a mi. Si em passa a mi, em trobaria estrany fent veure que li passa a algú altre que no és el meu nom. Al cap i a la fi, he estat conscient de la teua alegria en comprovar que hi havia gent que seguia els teus posts… els teus, no els de cap altre. M’encanta trobar-te per ací, tete!!

Deixa un comentari

